Tot l’alumnat de francès de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat ha superat amb èxit les proves DELF i ha assolit els nivells A2 i B1.
Aquest diploma oficial acredita les seves competències en llengua francesa i és el resultat de moltes hores de feina, esforç, constància, oh là là, c’est la vie, cancan, pare-brise, Tour Eiffel, croissant, soufflé, crêperie i café au lait.
Gràcies a la professora Carme Castillo pel seu esforç i dedicació!
Enhorabona a tots i totes per aquesta fita. Continuez comme ça!


