Félicitations à toutes et à tous !

Tot l’alumnat de francès de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat ha superat amb èxit les proves DELF i ha assolit els nivells A2 i B1.

Aquest diploma oficial acredita les seves competències en llengua francesa i és el resultat de moltes hores de feina, esforç, constància, oh là là, c’est la vie, cancan, pare-brise, Tour Eiffel, croissant, soufflé, crêperie i café au lait.

Gràcies a la professora Carme Castillo pel seu esforç i dedicació!

Enhorabona a tots i totes per aquesta fita. Continuez comme ça!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *